Tuesday, December 22, 2009

Wish I Could Turn Back The Time

Now is 3 in the morning and suddenly i began to miss those guys... huhu... sekarang ni aku cuma dapat termenung and tengok gambar zaman muda-muda ngan kengkawan. Bila aku tertengok gambar lama masa form3 tak tahu kenapa rasa sedih ckit mengenangkan persahabatan lama kitaorang. Bukannya sekarang dah tak kawan tapi tak ngam macam dulu dah. Masa form 3 dulu memang rapat, geng noname huhu... sme orang tahu. Tapi salah aku jugak sebab tinggalkan diaorang. Aku cuma harap kitaorang akan tetap jadi kawan sampai bila-bila. Yang aku sedih sangat bila kitaorang susah nak bertegur-sapa.. kadang-kadang kalau terselisih kat asrama ke, sekolah ke, ( dah nama pom dok kat asrama mestilah jumpe slalu ) kitaowang jadi serba-salah nak tegur. Salah sorang tue sampai sekarang tak cakap ngan aku. Bila aku tegur, die buat bodo jew.
Frankly speaking, i've hurt so much dengan cara dia layan aku. 2 hari aku menangis dan fikir apa salah aku kat die sampai die tak nak cakap ngan aku. Klu aku ada buat salah, aku MINTAK MAAF bebanyak dan aku cuma harap kita sume boleh kawan macam dulu.
Hope the smile will be with you and me forever.. sorry if i've hurt you che biey






I will cherish the moment forever and thanx for your warm friendship.





dedicated to: Ruby, Mc Anis, Mc Ain, Sfera n Trex

0 Comments:

Post a Comment