Sunday, December 13, 2009

Ayam oh Ayam

Wah, sekali tengok memang kecur air liur nieh. Cam tak percaya jew kakak aku yang masak sup ni. Tengok gambar memang ler beb, tapi hakikatnya bau ayam tue busuk tahap dewo. tak tahu mana silapnya... erkk, ok salah aku. I admit it yeah yeah!! Masa abah aku bawak balik ayam tue tengah hari kelmarin, memang abah aku dah pesan suruh siang ayam tu.. aku pun cam biasaler buat blur " yelah, yelah. " Tapi lama-lama hal ayam tue makin menghilang dari cerebrum aku. I fall asleep, sumpah tak sengaja. Petang tue bila aku sedar, aku bau sesuatu yang sangat menusuk hidung. Bila aku masuk dapur tengok adik aku ngah siang ayam tue, apalagi budak tue marahler kat aku. hehe...

Bau ayam tue memang busuk woo.. Tak tau nak buat apa, Kakak aku pom tepon ler mak kitaorang tanya apa yang patut. ( tak bleh harap betol ler anak dara nieh ) Hari nie makan sup ayam busuk ler.. Dah macam-macam rempah bubuh dalam periuk tue tapi bau tak hilang jugak. Warghh.. tolonglah sesapa! Mak balikler cepat!!

Sapeler nak makan niey?

 
Bubuh rempah banyak-banyak pom tak jadi


0 Comments:

Post a Comment