Sunday, December 13, 2009

Another Day Passed

Hari nie agak boring actually hari-hari boring memandangkan aku cuma tidur, makan, menghadap tv and komputer. Selalunya masa budak2 form five datang ambik result, kebanyakan diaorang jadi makin bulat dan berisi. Aku pernahler terfikir apa benda yang bebudak nie buat sampai jadi macam tue? And aku berazamler tak nak jadi macam tue tapi berdasarkan aktiviti seharian aku nie.... insyaallah, takde apa-apa kut hahaha..

Tapi sekarang nie rasa agak susah sikit memandangkan mak aku takde kat rumah sampailah 19 haribulan nanti. Mak aku sambung belajar kat USM Penang, so aku terpaksalah menguruskan rumah nie. Boleh dikatakan macam head maid ler kan? Kalau ader butler kan best. Nak nak  pulak dapat macam Danny Ann. Aku suka giler watak butler die dalam My Fair Lady hehehe..

Berangan jeler... : )

0 Comments:

Post a Comment